tirsdag 15. juni 2010

En liten pust i bakken...

Nydelige syriner!



Her hvor jeg sitter foran PC`en titter jeg ut på en hekk med syrinbusker. Hvitt, lys lilla, mørk lilla, og masse grønt. Syrinbusker er noe av det flotteste jeg vet. Dessuten elsker jeg lilla farger. De har blomstret en stund her, og blomstrene er nå store, fyldige og tunge. Litt trist at det snart er over! Trærne er heldigvis fine å se på hele sommersesongen i gjennom - både med og uten blomster. Friske, grønne blader er jo også fint!

Dagen i dag skal brukes til å gjøre klart til sommersalget i nettbutikken. Det starter til helgen, og gjelder sesongvarer. Så nå blir det snart mulig å gjøre ekstra gode kjøp til ferie kofferten. Alle som driver nettbutikk vet at det å vedlikeholde butikk og lager kan være tidkrevende. Det betyr mye datajobbing for meg de neste dagene.

Viktig med noen pauser i ny og ne. Elsker kaffe - bare må ha det! Ble veldig glad da jeg, her forleden dag, leste om en ny forskningsstudie som viser at kaffe er sundt. Slikt liker kaffedrikkere som meg å høre! Kaffe kan beskytte mot skader på hjernen samt mot en rekke sykdommer, blandt annet diabetes 2 og kreft. Vel, her gjelder det igjen "alt med måte, og ikke for mye av det gode". Uansett, kaffe gjør godt for kropp og sjel (i hvert fall for oss som er avhengige av det)!


Har også en NYHET å komme med til alle mammaer som er glade i velvære produkter. Har tatt inn en fantastisk god kroppspleie serie som er basert på naturlige og økologiske ingredienser. Serien er fra eksklusive Dr. Kadir Organic Care, og består av Passion Fruit Body Scrub, og Passion Fruit Body Butter i to deilige duftvarianter - Rose og Coconut. Mer om dette snart!

Det blir om kort tid en GIVE AWAY fra 4children i forbindelse med denne bloggen. Følg med - det vanker en flott premie!

Beste hilsen
fra Anna

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar