torsdag 24. juni 2010

Baby blue

I dag viser jeg frem et klassisk sett i økologisk bomull fra sveitsiske Selana. Settet består av bukse og omslagsgenser. Pjokken på bildet er min egen lille gutt da han var rundt året. Dette settet har jeg hatt i flere størrelser og farger til egne barn, og er klær jeg har blitt veldig glad i. De finnes i krem, rosa og blått.


Omslagsgenseren har skråknepping med fine perlemorsknapper. På bildet har jeg valgt kneppingen bak, men det går like fint å ha kneppingen foran.

Til settet kan man også få lue, og søte små tøfler. Bukse, genser har vi fra størrelse 56 og helt opp til størrelse 92. Luene kommer i fire størrelser - 50/56, 62/68, 74/80 og 86/92. Tøflene har vi kun til de minste - ca. 0-4 mnd.



Lekre, tykke babytepper i økologisk bomull kan du få i nøyaktig samme farger. Viser bilder her slik at man kan danne et inntrykk av både tepper og farger.




Ellers så kan jeg fortelle at jeg jobber på spreng med å prise ned varer i nettbutikken. Gjelder kun sesongvarer, og hovedsaklig varer fra Serendipity. Håper å annonsere sommersalget snart!

Familien er for øvrig på flyttefot, og det er derfor veldig hektisk for oss nå. Vi holder til i to leire om dagen, og ser frem til å komme helt i orden på det nye stedet. Butikken vil flytte med oss, og vil etterhvert få ny adresse. Kommer tilbake til dette når alt er klart, og regner med at det blir mot slutten av sommeren en gang.

Ha en god dag!
Anna

3 kommentarer:

  1. Helt nydelige klær her hos deg! Elsker Serendipity!<3

    SvarSlett
  2. Hei Anna,
    Kom på at jeg skulle ta en titt på bloggen din igjen. Så hyggelig å se noen kjente på bildet. Jeg skulle gjerne kjøpt klær hos deg Anna, da du har så mye fint og delikat i butikken din. Men du vet, "ungene" hos oss er dessverre altfor store :-)
    Ønsker dere lykke til med flyttingen i sommer. Det er meldt så fint vær nå til helgen. Ta deg tid til en time i solen. Klem :-)

    SvarSlett
  3. Kos dere med husoppussing. Vi har tatt en sommerpause. Starter igjen på høsten.

    Dere får nyte solen litt innimellom da. Skip o hoi!

    SvarSlett