torsdag 16. september 2010

Jeg vant, jeg vant...

For en tid tilbake var jeg en av ti heldige vinnere i en giveaway arrangert av den inspirerende bloggen "Grønn & Skjønn". Ingunn, som står bak bloggen, driver også nettbutikken "Green Spirit". Premien var shampoo og balsam fra den spennende, økologiske hårpleieserien Amazonia Preciosa. Gjett om jeg ble glad! Jeg har lenge hatt lyst til å prøve denne serien, og nå har jeg altså fått muligheten. I serien finnes også hårkur.


Min erfaring er som følger:
En utrolig god shampoo og balsam som gir mitt lange, glatte hår mer liv, glans og volum. Høres kanskje litt klisjeaktig ut, men denne hårserien er virkelig annerledes! Den vasker, renser og pleier på en mild og særdeles skånsom måte. Den lukter behagelig, men her er ingen typisk blomst- eller parfymeduft! Den lukter derimot friskt og godt - av eksotiske vekster, frukter og nøtter fra Amazonas. Den lukter av natur! Helt nye dufter for meg... Når man står i dusjen, og lukker øynene, så gir lukten assosiasjoner med duggfriske planter, rennende vann og grønn regnskog. Ja, det er nesten slik at man kan høre fuglekvitter og dyrelyder... Hi Hi - Fra spøk til alvor, denne hårpleieserien er unik!

Min konklusjon:
Skånsomme produkter som egner seg godt til daglig pleie av håret!
Veldig snill mot hodebunnen!
Super å bruke når håret har behov for ekstra næring og vitalitet!
Kommer garantert til å bruke disse produktene igjen!


Amazonia Preciosa er en serie med økologiske sertifiserte hårpleieprodukter.
Alle produktene inneholder preciosa oljen med sin spesielle og forføreriske duft. I tillegg er lokale brasilianske frukter og nøtter tilsatt, for å pleie hele fem ulike hårtyper. De tilfører masser av næring som behandler og gjenskaper et friskt hår, og en sunn hodebunn. Amazonia Preciosa er produsert i Brasil. Råvarene er høstet gjennom et enestående samarbeidsprosjekt, der bærekraftig utvikling og vern om naturen er vesentlige forutsetninger. Les gjerne mer om produktene her!

Hilsen Anna

2 kommentarer:

  1. Gratulerer. Så kjekt å vinne!
    Ha en fin dag
    Klem Tonje

    SvarSlett
  2. Gratulerer med finfin gevingst!!
    Og for en inspirerende og flott blogg!! HER var det mye flott!!
    Ha herlige høstdager - med strålende vakkert hår :))
    Klem Lokki

    SvarSlett