tirsdag 28. september 2010

Sofa for lekne mennesker

Vi har flyttet inn i nytt, gammelt hus, og i den forbindelse har jeg sett meg litt rundt etter en ny sofa. Egentlig har vi allerede bestemt oss for å bruke det vi har fra før, men det er da lov å titte litt... Ønsker meg veeeldig en ny sofa i et nøytralt naturmateriale - helst i et slitesterkt ullstoff.

I min leten etter den riktige sofaen kom jeg over denne herligheten. Det er riktignok en mer klassisk sofa jeg er ute etter, men jeg kan da like denne saken også. Akk, den som hadde hatt et stort ekstra oppholds- og lekerom til disposisjon...

Sofaen leveres i moduler, og kan settes sammen på forskjellige måter.



Denne sofaen heter Lava og kommer fra COR. Du finner den hos vikadecorum.no.

Hilsen Anna

2 kommentarer:

  1. Aah, den var lekker :-))

    God tirsdag!
    Klem

    SvarSlett
  2. Likte denne sofaen masse! Både det lekne over den, mulighetene til å kunne sette den sammen på ulike måter og fargen. Kjempestilig!
    Ha en fin dag
    klem Tonje

    SvarSlett