mandag 15. november 2010

Paper Art

Det nærmer seg JUL, og i helgen kom julestemningen smygende frem her i huset også. Jeg hverken baker, pynter eller handler julegaver før vi nærmer oss desember. Men nå føler jeg tiden er inne, for å begynne og tenke JUL. I går kveld hadde jeg en liten surferunde på nettet, for å hente litt inspirasjon.

Jeg fant disse nydelige papirenglene fra danske RIE ELISE LARSEN. De bare jeg ha!


Her er flere vakre, håndlagede dekorasjoner fra papir kunstneren.



Bilder med JULESTEMNING til inspirasjon...



Om du ikke før har besøkt hjemmesiden til RIE ELISE LARSEN så kan den varmt anbefales. Hun har et GØYALT og FARGERIKT utrykk. Hjemmesiden finner du her! Der finner du også en liste over forhandlere i Norge, og en oversikt over alle produktene. Ta en titt selv, og la deg bli INSPIRERT du også!


Ønsker du å lage din egen JULEPYNT i papir? Eller kanskje en GAVEKALENDER? Fra RIE ELISE LARSEN får du kjøpt forskjellige pakkeløsninger med lekkert papir, små papirposer, esker og bokser. Stort utvalg i mange og flotte farger!



Alle bildene er lånt fra hjemmesiden.

Hilsen Anna

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar