mandag 4. april 2011

Førstehjelp for sår hals

Nå sitter jeg her og nyter en stor kopp med PUKKA te. I forrige uke ble både barna og jeg febersyke med sår hals. Varm og lindrende urtete er alltid god førstehjelp for sår hals!


Før helgen var jeg derfor innom helsekosten, og kjøpte med meg et helt arsenal av PUKKA te. Trengte nemlig nye forsyninger. PUKKA økologisk te både smaker og gjør godt for kroppen! Dessuten synes jeg forpakningene i seg selv er lekre å se på. Har ingen favoritt, og liker variasjon - PUKKA har jo så mange gode blandinger (og farger) å velge mellom!

Akkurat nå drikker jeg PUKKA REFRESH som skal være kjølende, pleiende og nærende. En nydelig te!


"REFRESH er en klassisk balanserende blanding for ildfulle "pitta" energier. Slukker ikke ilden, men hjelper den brenne med en harmonisk konsentrert ro, slik at du føler deg klar og forfrisket. Inneholder peppermynte, lakris, hibiskus, fennikel, roseblomst og koreanderfrø."
Dessuten gjør den veldig godt for halsen min akkurat nå!

Ønsker alle en frisk og god uke!
Hilsen Anna

1 kommentar:

  1. Enig - de ser virkelig lekre ut! Tror jeg må smake dem også. Elsker te. Har igrunnen blitt flinkere også til å prøve nye smaker, ikke bare den vanlige earl grey som jeg aldri går lei :) OG teer som i tillegg kan hjelpe for det ene og det andre er absolutt verdt å smake:)

    Håper dere har blitt friske igjen.
    God klem
    Tonje

    SvarSlett