tirsdag 22. juni 2010

Økologisk pleie til mor og barn

TOMTOM - Vi er svært glade for å kunne tilby denne deilige, økologiske pleieserien til både mor og barn. Det er viktig at mor føler seg trygg på at hun bruker riktige produkter, både til seg selv og til barnet. TOMTOM serien er et sundt og godt alternativ til begge.


Da jeg skulle velge ut pleieprodukter til butikken min så var det flere kriterier som måtte oppfylles. Jeg ønsket naturlige og økologiske produkter - helt fri for parabener, SLS og andre skadelige kjemikalier. De skulle være milde og skånsomme, og helst uten parfyme. Babyer lukter så godt i seg selv, og trenger ikke sterk parfyme. Jeg ville finne frem til en serie som var så god at selv barn med svært sensitiv hud ville tåle den. Jeg var også opptatt av å ha en serie som ikke hadde et hav av forskjellige produkter. Det er tross alt begrenset hvor stort behov en liten baby med helt fersk hud har. Det er likevel noen produkter som er helt essensielle å ha i forbindelse med babystellet. Det tok ikke lang tid før jeg var overbevisst om at TOMTOM var den riktige serien for min butikk. Jeg var i utgangspunktet på jakt etter pleieprodukter til baby, og endte opp med fantastiske produkter til både mor og barn.

Får babyen til å sprudle av velvære!


TOMTOMBABY


Består av vaskegel til hud og hår, babyolje, babylotion samt en helende bleiekrem. Alle produktene er særdeles milde og skånsomme. Serien er for øvrig anbefalt av GRØNN HVERDAG.

TOMTOMMAMA


Består av brystkrem, massasjeolje og en forfriskende fot & ben gel. Brukes både under og etter svangerskapet.

Ønsker du å lese mer om disse produktene så kan du gå inn på STELLETID i menyen til venstre i nettbutikken vår her.

Vi er kjempefornøyd med TOMTOM produktene, og med alle de positive tilbakemeldingene vi har fått fra kundene våre, kan jeg trygt og varmt anbefale disse videre!

Hilsen Anna

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar